Monday, August 6, 2007

Me myself and Matilda2 (nece drugi da se fotkaju:-D)

5 comments:

Anonymous said...

super ti je blogic, posjeti moj:
http://johnnykola.blogger.ba
pozzz!!!!

nikola - negdasnji bassist podasisanih vehabija

:)

Matilda said...

hejj!!
super da si se javio:-)
Jeli ti poskazala sisterica fotke iz Opatije?
bas smo uzivali!
Dodjite nam u zg pa da se malo druzikamo:-D
p.s. tvoj blogic je isto kuuull:-)
i zasto nekadasnji podsisani vehabija? (kako smo se smijali!:-)) Ne sviras vise?
lp
MM

Matilda said...

kaj ce ti Ripper rec':-)

Unknown said...

pokazivala je ifke
brunclika kako novine
cita:) i vas dvoje
na mosticu.:)
nastavio sam s tamburanjem,
ali zato sto mi je zivot
ipak mio,:) sad sviram
u bendu koji se zove
"dobro uštirkani milje ispod
vazne".:) ripper je mogo,:)
kad vec yaya za sarajevo film festival
stize s jinxima, luce
ostavit nekom u ammanet
i doci s pispicima tamburat.:)
definitivno se vidimo kad dodjem
u zagabriju. sto ce se desiti
kad bude prvi koncert
po izlasku "pjesama za
gladijatore." ne znam
je li vam ifke kazivala, statirao
sam u spotu pispsica za "zdenku i
vanzemaljce".

zice svija, vilice svija
zice svija, vilice svija
sve nas teleportira...:)

mozete me i tamo upratit.:)

pozdravi brunclika i vidimo se!
:)

p.s. poznajes li vladu sagadina, i
on je graficki dizajner. radio
u jutarnjem listu, mislim.

Matilda said...

Ma dajj!pa moramo statistu poluknut malo:-)hihihi
Znam nekog Vladu koji je bio u Jutarnjem a sada je u Metro-u-kazu da je super svasta covjek zna:-) Ali mu ne znam prezime-valjda je to taj:-)
E da taj miljetic mi je mrak-rekla nam je Ivana-al za Pipse je zaboravila..:-)
Pozdravlja te i Brunclika:-)